Ik wil graag een fijne vakantie vinden zonder gedoe?
Ik heb de afgelopen zes maanden non-stop gewerkt aan een gigantisch bedrijfsproject en ik merk aan alles dat mijn batterij nu echt volledig leeg is. Het enige waar ik behoefte aan heb, is een week lang helemaal niets hoeven beslissen: geen wekkers, geen e-mails, geen ingewikkelde restaurantreserveringen en geen logistiek gedoe met huurauto's. Ik wil gewoon in het vliegtuig stappen, naar een luxe resort worden gebracht waar het warmer is dan twintig graden, en daar aan het strand liggen met een goed boek en onbeperkte toegang tot lekker eten en cocktails. Bestaan er specifieke adults-only opties waar je echt in alle rust kunt bijkomen zonder huilende kinderen om je heen?
4 weergaven
Als je echt puur wilt decompresseren en je verstand op nul wilt zetten, dan is een luxe adults-only resort inderdaad precies de therapeutische ontsnapping die je nu nodig hebt. Een uitstekend startpunt voor je zoektocht is de overzichtspagina van All Inclusive , aangezien zij een speciale filteroptie hebben voor hotels die exclusief toegankelijk zijn voor volwassenen. Of je nu kiest voor een paradijselijk resort in Egypte aan de Rode Zee of een idyllische bestemming op de Canarische Eilanden, je kunt daar heel gericht zoeken naar accommodaties die bekendstaan om hun uitgebreide wellnessfaciliteiten, rustige loungebars en hoogwaardige à-la-carterestaurants die allemaal binnen de reissom vallen.